My Machine

My Machine
Yamaha Ego s ku pun tok....hahaha...insyallah akan betukar wajah....

Sunday, September 4, 2011

kehilangan..



  • Allahhuakhbar......kenapa aku sedih cmtok sekali??...huhuhuhu....knp raya aku d akhiri dgn kesedihan???....huhuhu.....knp aku mst berselindung d sebalik wajah ceria ku d hari raya tok?? tp dlm hati terasa sgt sedih ..hati aku menangis  xda sapa yg dpt dengar..menjerit2 minta tolong agar di pujuk..mintak simpati agar terubat hati..tp xda siapa2 yg akan dengar.....suma sia2...aku harus hadapi semua sendiri..... ;(  
  • mungkin aku xpandai menjaga hati org lain,mungkin aku x sempurna,mungkin aku terlalu naif untuk berkawan,mungkin aku x layak untuk d sayangi oleh kwn,mungkin aku terlalu menjaga hubungan bersama kwn2 smpai terlupa mnjga hbgn ku dgn Allah swt....hina ny aku....huhu....
  • aku hanya insan biasa yg menyayangi,menyintai seseorng mcm manusia lain jugak...xkira masa,tmpat...tp sekarang aku dh mcm kehilangan dua orang yg aku sayang gilak2 sekali gus...aku hilang seorang yg ku anggap seperti adik ku sendiri...harapan demi harapan ku terima drny akhirny memakan diri....semua punca dr perasaan ksh syg dlm hati aku..mun aku kwn jak dgn ny,xkan hubungan aku dgn ny jd renggang camtok..huhu...raya ke 4 aku bertengkar dgn ny..hingga ku terlalu kecewa dan salahkan ny...sedangkn aku sendiri yg terlalu mgharap....huhuhu..MMG AKU YG SALAH !!..mgkin aku xrapat dgn ny gk..huhu... :( Then,aku hilang seorang kwn baik yg dulu sentiasa rapat dgn aku dlm kelas,tmpat ku berteduh mun ada masalah,tmpat ku mengadu...huhu....sebab yg sama,luahan perasaan menyebabkn aku hilang semuanya...semua berpunca dari timbul rasa kasih sayang dalam hati aku...aku dgnnya x rapat seperti dulu...semua hilang dlm sekelip mata jak...aku coba kembali memulihkan....tp semua sia2...HUHU...raya ke 5,semua dh jelas....ny angol dan xsama seperti dulu...mustahil aku dpt rapat dgn ny seperti dulu...ulangtahun ny pun aku xpat mok ingat...haha..dh plg ahe wish...dh pasang niat dh,hadiah dr aku mst plg istimewa n plg terakhir...huhuhu..tp semua jd dh....
  • Harapan aku musnah mcm ya jak,dlm masa yg sama hbungan persahabatan pun sama hancur....mcm bersambung..mcm benda yg sama jak jd dgn aku...huhu...namun aku redha....aku x salah kan siapa2 pun...suma berpunca dari aku pun juak...knp aku terlalu mudah jatuh cinta??...baik xperlu mun hanya memusnahkan hbgn persahabatan.....semua salah aku...bodoh ny aku.....ARGHHHHHHHHHHHHHHH!!!!...huhu


TOK HANYA LUAHAN RASA HATI AKU......XDA NIAT UNTUK MENYINGGUNG PERASAAN SIAPA2...HUHU...CARA TOK JAK DPT KURANGKAN RASA SEDIH....MAAP MUN AKU SALAH GUNAKAN BLOG TOK.....AKU HANYA LUAH KAN RASA HATI.....SESUNGGUHNYA SEMUA YG BERLAKU DARI SALAH KU SENDIRI.....memang ku x layak untuk siapa2....aku redha.....air mataku jd saksi...

No comments:

Post a Comment